Minggu, 04 November 2012

Anda Terpukau! Aku Terpaku!

Ketenangan dan kedamaian tatkala berada bersama alam semulajadi yang indah dan terpelihara adalah saat yang ingin anda nikmati sepanjang masa. Saat dimana anda dapat memberi sepenuh tumpuan untuk menenangkan jiwa dan minda

Alam semulajadi yang indah dan damai memberikan satu kepuasan dan kenikmatan yang tidak mampu di ungkap dengan kata-kata. Selain kenikmatan pandangan, kenikmatan bunyi dan suara alam amat mempersonakan. Menyedut udara yang segar dan nyaman memberikan kesegaran jasmani dan rohani. 

Nikmati dan Relaks Minda anda dengan melihat keindahan alam semulajadi yang memukau pandangan....memberi ketenangan yang kedamaian.... 

Alangkah nikmatnya jika berada sini...

 
Keindahan alam semulajadi mampu memukau ada. Ia membuatkan anda terpaku dan melalui pandangan ia mengusai minda lalu mengosongkan fikiran agar anda tertumpu kepadanya yang melahirkan emosi yang tenang dan damai.  

Sinaran mentari di celah gunung memancarkan cahaya menerangai alam memukau pandangan

Aliran air terjun yang mendendangkan irama yang amat mengasyikkan.

 
Keunikan bentuk alam semulajadi memberikan keindahan yang sungguh mempersonakan 

 
 
Kombinasi rupabentuk alam semulajadi dan air sungai yang jernih mengalir lembut di celah-celah batu-batuan membentuk satu lukisan alam yang amat indah untuk di nikmati. 

Alam semuladi mempunyai kuasa yang mampu meresapi jiwa anda lalu memberikan anda ketenangan dan kedamaian jiwa dan minda.
 
Sungguh segar dan nyaman bersama alam semulajadi

Kenikmatan yang perlu kita syukuri. Keindahan yang membuatkan kita kagum akan penciptanya. Keindahan yang membuatkan kita akur akan kekuasaan dan kebesaranNya. Hanya Dia yang satu...pencipta seluruh alam ini...Aku bersujud kepadamu...Ya Allah!...Ya Tuhanku!

Admin...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar