Sabtu, 22 Juni 2013

Terima Kasih di Hujung Minggu


Assalamualaikum...dan Salam Sejahtera. Selamat menikmati hujung minggu buat anda semua. Apa aktiviti anda? Jika anda tidak tahu hendak kemana, hari ini bermulanya Pesta Floria 2013 di Putrajaya. Mungkin ianya lokasi sesuai untuk anda beriadah menjamu mata menikmati pelbagai bunga-bungan segar yang di pamerkan dan di gubah dengan kreatif dan menarik sekali. 

Buat yang berada di Selatan Tanahair...Jaga kesihatan anda dan kurangkan aktiviti luaran. Semoga musibah jerebu yang melanda akan segera kembali pulih. 

Hari ini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada anda yang menjadi follower sama ada melalui Google, NetworkedsBlog, Page Facebook dan G+ Circle. Kesudian anda menjadi sahabat amat-amat saya hargai! Terima kasih...

terima kasih

Hari ini juga Sahabat G+ Circle saya mencapai satu jumlah yang saya tidak sangka-sangkakan. Syukur Alhamdulillah... Kini ianya telah mececah 1,500 orang. 
Hanya ucapan terima kasih yang mampu saya berikan. Thank You! Thank You!


Jika yang masih belum Folow atau Add.....  kesudian anda untuk menjadi sahabat
amat-amat saya alu-alukan dan amat-amat dihargai :)

ramadhan
Semoga kita dapat menikmati Ramadhan kali ini...Insyaallah.

Terima kasih bersama Relaks Minda...dan Selamat berhujung minggu!

p/s: Maaf jika xdapat nak BW...Saya berada di kampung...tenet slow!
Admin...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar