Sabtu, 29 Juni 2013

Penghargaan Istimewa Buat Yang Teristimewa


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Penghargaan istimewa buat anda. Sila lihat pada entri INI. Saya telah memutuskan untuk meletakkan kesemua yang telah memberi komen serta menitipkan ayat-ayat mahupun dialog anda di entri tersebut di senaraikan di dalam Bloglist Sahabat Blogger mulai Bulan Julai 2013. Maaf kepada yang melebihi tempoh masa, terima kasih kerana telah sudi memberi komen.

Ada yang memberi catatan yang pendek dan ada yang panjang, berpantun, bermadah, berdialog, bercerita, berkongsi pengalaman dan sekadar komen... semuanya amat saya hargai. Anda semua begitu istimewa :D

Terima kasih diatas kunjungan dan sokongan anda selama ini... 
Teruskan bersama Relaks Minda. 

Kepada yang ingin mengenali blogger-blogger istimewa ini...
Silalah terjah blog-blog yang menarik ini :






















Kepada tetamu Relaks Minda yang tidak berpeluang...janganlah berkecil hati. Setiap kali kunjungan dan komen anda tetap saya hargai. 10 Sahabat paling mesra tetap tersenarai... :)

Sesiapa sahaja yang menjadi Follower Sahabat Google... akan saya sematkan blog anda di Page My Bloglist... (kalau belum tersenarai sila tinggalkan URL kerana ada yang saya tak dapat kesan blog anda)

Terima kasih Semua....Selamat Berhujung Minggu dan Relaks Minda :)

Admin...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar