Senin, 02 Desember 2013

Contest SEO Eridy - Mencabar Blogger

Contest SEO Eridy

Contest SEO Eridy
Contest SEO Eridy - blogger kecil berjiwa besar
"Contest SEO Eridy" merupakan satu contest yang mencabar blogger untuk bersaing kata kunci atau keyword untuk berada dimuka hadapan enjin carian. Contest yang dianjurkan oleh Blog Eridy ini bukan sekadar menawarkan hadiah yang lumayan tetapi dapat menyerlahkan kemahiran blogger untuk mengadaptasikan teknik SEO dalam artikel.

"Contest SEO Eridy"  ini juga memberi peluang terbaik kepada blogger untuk menyerlahkan kreativiti, mencabar minda serta menilai ilmu dan bakat seseorang blogger dalam penulisan SEO di blog agar lebih mesra enjin carian.

Berikut adalah informasi ringkas mengenai "Contest SEO Eridy" ini:

Syarat-syarat 'Contest SEO Eridy'...

  • Peserta bertandingan atas keyword ” Contest SEO Eridy ” .
  • Entri mengikuti kreativiti tersendiri .

Hadiah 'Contest SEO Eridy'...

Hadiah untuk contest SEO ini berupa wang tunai yang berjumlah RM500.00
  1. Tempat pertama : RM200 x 1
  2. Tempat kedua : RM 100 x 1
  3. Tempat ketiga : RM 80 x 1
  4. Saguhati : RM 20 x 6
(Pemenang akan ditentukan melalui blog yang berada di kedudukan muka surat pertama carian Google bagi keywordContest SEO Eridy” . Carian dibuat di Google.com menggunakan private browsing.)

Tempoh 'Contest SEO Eridy'...

  • Tarikh mula pendaftaran / penyertaan  : 1.12.13 .
  • Tarikh pendaftaran ditutup : 11.12.13
  • Contest bermula : 12.12.13 ~ 30.12.13

Belajar Ilmu SEO Melalui "Contest SEO Eridy"

Jika anda seorang blogger yang sukakan cabaran, seronok bersaingan serta dahagakan ilmu, "Contest SEO Eridy" merupakan satu contest SEO yang amat sesuai untuk anda. Bagi blogger baru pula, inilah peluang untuk anda belajar serta menambah ilmu pengetahuan dalam mempelajari SEO.

Contest SEO Eridy

Apa itu SEO dan kenapa teknik SEO itu penting dalam sesebuah artikel? SEO atau Search Engine Optimization  merupakan ilmu yang penting untuk anda mempertingkatkan kualiti artikel dan blog agar mudah di indeks dan berada di muka hadapan enjin pencari. Bagi seorang blogger yang pentingkan trafik, ilmu SEO adalah satu kemestian kerana enjin pencari adalah lubuk peningkatan trafik yang paling utama yang mesti dikuasai. Oleh itu "Contest SEO Eridy" dapat menilai pengetahuan anda dalam teknik SEO ini.

Mencabar Diri dan Menilai Ilmu SEO Melalui "Contest SEO Eridy"

Selain dari tawaran hadiah yang menjadi rebutan, "Contest SEO Eridy" juga dapat menjadi kayu ukur terbaik untuk anda menilai tahap ilmu pengetahuan dan teknik SEO dalam artikel sama ada ianya berjaya atau perlukan lagi penambahbaikan agar anda berupaya meningkatkan diri untuk menjadi seorang blogger yang berjaya!

Contest ini di anjurkan oleh oleh eridy.com dan sekiranya anda berminat, mahukan cabaran, suka bersaing serta ingin menilai sejauh mana keupayaan artikel SEO anda, Contest SEO oleh Blog Eridy ini memberi anda peluang keemasan ini disamping tawaran hadiah yang lumayan.

Contest SEO EridySyarat penyertaan Contest SEO oleh Eridy ini amat mudah dan ringkas juga memberi ruang dan peluang yang tidak terhad untuk anda mengolah mengikut kreativiti dan kemahiran untuk menghasilkan sebuah artikel yang tinggi nilai SEO.

Jangan berlengah lagi...  Sertai contest ini disini - "Contest SEO Eridy"


p/s : orang kata blogspot kurang berjaya dalam contest SEO...ye ke? tunggu dan lihat pd 30.12.13...

Author by Bin Muhammad

Tidak ada komentar:

Posting Komentar